tıklaaa

Ana Sayfa
  Hikayeler...
  Anketler ?
  Araba resimleri
  Aşk
  Romantizm
  İtiraf
  Rüya Tabirleri
  Zeka Soruları
  Sağlık Merkezi
  Biliyormuydunuz?
  Ders Nasıl Çalışılır
  Şarkı Sözleri
  Din Ve Tasavvuf
  Dini Hikayeler
  Dini Konular
  Dini şiirler
  Doğa ve Manzara
  Dualar ve hadisler
  Efsaneler
  Erkekler Dünyası
  Aşk sevgi şiirleri
  İnanılmaz Gerçekler
  Biyografi
  Slayt Bölümü
  Donanım Merkezi
  E - Kitap (E-Book)
  Windows Hakkında
  Genel Bölüm
  Geyik Bölümü
  Duvar Kağıdı
  Güzel Sözler
  Güzellik & Diyet
  Her Telden
  Yemek TarifLeri
  Kadın Dünyası
  Kahkaha Merkezi
  Komik Fıkralar
  Komik Karikatürler
  Komik Resimler
  Komik Yazılar
  Kopya Nasıl Çekilir.
  Korku Odası
  Kızlar Nasıl Tavlanır ?
  M.Kemal Atatürk
  MSN Hakkında
  Msn Nickleri
  MSN Programlar
  Msn Space
  Msn İfadeleri
  Müzik Hakkında
  Network ve internet
  Program Download
  Tarih
  Teknoloji & BiLim
  İşletim Sistemleri
  Magazin
  Moda Bakım Makyaj
  Modifiye ve Sanal
Konu : HAVUÇ DEYİP GEÇMEYİN | Hit: 145

'Havuç, kanserin ilerlemesini önleyebilir' New Castle Upon Tyne Üniversitesi'nden bir grup araştırmacıya göre, havuçta bulunan doğal falcarinol maddesi, deney yapılan farelerin üçte birinde kanserin gelişimini durdurdu. Bulguların kansere karşı geliştirilecek olan yeni tür ilaçların üretilmesine yol açacağı umuluyor. Ayrıntılar Tarım ve Besin Kimyası Dergisi'nin son sayısında yayımlandı. Falcarinol maddesi, havuçları, ürünün depolanması sırasında sebzenin köklerinde kararmaya neden olan mantar hastalıklarından koruyor. Bilimadamları incelemeye daha önce yayınlanan bir makalede yer alan ''falcarinolun kanserin gelişimi önleyebileceği'' varsayımından hareketle başladılar. Araştırma ekibi, vücutlarında tümör bulunan 24 fare üzerinde test uyguladı. 18 hafta sonra beslenmeleri sırasında normal gıdayla birlikte havuç yiyen farelerle; falcarinol maddesiyle ve normal gıdayla beslenen farelerde tümörün büyümesi, sadece normal gıdayla beslenen farelerden daha az düzeyde oldu. Araştırmacı Dr. Kirsten Brandt, ''Biz havucun insan sağlığı için yararlı olduğunu ve kanser riskini azalttığını biliyorduk. Ancak şu ana kadar havuçtaki hangi maddenin bu özelliklere sahip olduğunu bilmiyorduk'' dedi. Brand, çalışmalarını şimdi bir adım ileriye ürerek kanserin ilerlemesini önleyebilmek için ne kadar falcanirol maddesi gerektiğini, ve çok sayıda havuç türünün bulunduğu dikkate alındığında hangi havuç türünün bu konuda daha yararlı olduğunu ve şekil, renk ya da büyüklüklerinin belirleyici olup olmadığını araştıracaklarını söyledi. Brandt, araştırmanın diğer sebze türlerini de kapsayabileceğini de vurguladı. Brandt, yakın zamanda, tüketicilere genel olarak sebze ya da meyve yemelerini önermek yerine, hangi sebze ya da meyveyi ne kadar ölçüde yerlerse yararlı olabileceğini söyleyebilecek duruma gelinebileceğini söyledi. Kristen Brandt'in dikkat çektiği bir nokta da, araştırmanın havuç yetiştiricilerine hangi yöntemleri kullanacakları konusunda da tavsiyelerde bulunmalarını sağlayabilecek olması. Deneyde çiğ havuç kullanıldı. Araştırmalar haşlanmış havucun ya da havuç suyu içmenin aynı etkiyi yaratıp yaratmayacağını henüz bilmiyor. Dr. Brandt, tüketicilere diğer sebze ve meyvelerle birlikte günde bir küçük havuç yemelerini öneriyor. Falcarinol büyük oranlarda kullanıldığında zehirli bir madde. Ancak öldürücü doza ancak bir seferde 400 kilogram havuç yenildiğinde ulaşılıyor. Bilimadamları, bu maddenin vücutta kanserle mücadele eden mekanizmaları harekete geçirdiğini düşünüyor. İngiltere'de Kanser Araştırmaları Enstitüsü'nden Hazel Nunn, sebze ve meyvelerin kanser riskini düşürdüğü yolunda çok sayıda kanıt bulunduğunu, ancak bunun nedeninin hala net olmadığını söylüyor. Nunn şöyle devam ediyor: ''İnsanlar günde bir havuç yemekle hamburger ve çikolatanın etkilerinin geçersiz kılınacağını düşünmemeli. Kanser ve diğer ciddi hastalık risklerini azaltmak için bizim tavsiyemiz, insanların sağlıklı ve dengeli bir diyetin bir parçası olarak günde en az beş porsiyon sebze ve meyve yemeleridir.''

BEDAVA MILYONLARCA LİSELI GENÇ KIZ MSN ADRESI.!!!

- Konular -

 

Rastgele Sizce Polat'mı Çakır'mı Daha delikanlı
TİSK, sigorta primlerinde indirim bekliyor
Yabancı Siteleri Türkçe Yap
Mercimek Koftesi
Bir kac korkunc hikaye
116 Java Oyun Tek Link Rapidshare
Gözlerin
Acıbadem Tatlısı
Top Onun AyaĞina GeldİĞİnde GÖzlerİnİzİn Sİleceklerİnİ ÇaliŞtirin!
ne çok.....
Farklı yazı tipi kullanın
Bayragim Ve Ulkem
 

evden eve nakliyat - site ekle - emo resimleri - dizi izle - cep telefonları - forum - yeni siteler - site ekle - youtube forum - eart
© Copyright MaxiSohbet.NET  Web Sitesi 2006 - 2008


eXTReMe Tracker